Re-descopera

Intre 0 si 1 sunt o infinitate de numere. Trebuie doar sa crezi ca exista real.

joi, 14 aprilie 2011

A venit primavara

Pentru mine, totul a inceput ieri cand am iesit in statia de autobuz sa plec spre centru. Dupa doua zile in care mai mult a plouat, aerul umed al diminetii imprastia peste tot mirosul placut de copaci infloriti, de iarba uda... si de caini plouati. Sunt destul de multi in cartier. In orice caz, au si ei farmecul lor.
Astazi, trecand printr-o zona destul de aglomerata a orasului, m-a izbit un miros placut, puternic. Nu stiam de unde vine si m-am uitat in jur, observand la 2 metri de mine o tanti care avea flori de vanzare. Erau mai multe tipuri. Am intrebat-o care miroase atat de puternic, iar ea mi-a raspuns: "Narcisele, bineinteles!". Le-am cumparat fara sa ma gandesc la bani. In fond, 7 lei nu sunt multi pentru 50 de fire. E pentru prima data cand imi cumpar flori. Inca ma mai minunez ca am cumparat ceva atat de trecator, care probabil in 2 zile o sa se ofileasca. Pe deasupra 8 din 10 fete pe langa care treceam pe strada imi zambeau sincer si natural. Nu stiu daca mie sau buchetului, voit sau printr-un mecanism automat care se declanseaza la vederea florilor. In orice caz, se observa de la o posta sinceritatea zambetului, care nu cerea nimic in schimb. Sau poate ca totul e datorita primaverii.
Sau poate ca tratamentele pentru amigdalele umflate, maselele operate si alte probleme avute iarna asta m-au lasat cu un simt olfactiv mai fin.
Sau poate ca...
Mai jos sunt narcisele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu